Отстраняване проблем с Датекс FP1000KL...

Фискални устройства, баркод-четци, телефонни централи, принтери и др.
Отговори
Потребителски аватар
paligire
Мнения: 459
Регистриран: 08-11-2004 11:19
Име: Nikola Paligorov
Никола Палигоров
Местоположение: Sofia

Отстраняване проблем с Датекс FP1000KL...

Мнение от paligire » 13-02-2013 09:55

Отстраняване проблем с Датекс FP1000KL изгубена връзка с НАП, след смяна на договор и КЛЕН <1 МВ.

1. Проверяваме дали има връзка с НАП (фиг.1)

2. Сменяме датата на изтичане на договора със сервиз.
3. Сменяме фирмуера на дънната платка:
а). нулираме отчета на ФУ
б). разглобяваме ФУ и преместваме джъмпер J2 в сервизен режим
в). пос твяме ролка в принтера, ако няма, задържаме бутона FEED
и включваме апарата, изчакваме 6 бипкания и пускаме на 6-тото,
което е по дълго от останалите. Сега принтера трябва да се
намира във flash programing mode.
г). пускаме софтуера за флашване, посочваме компорта на който е
вързано ФУ, махаме отметките от двата чекбокса, посочваме
файла със фърмуера, натискаме бутона download и изчакваме да се флашне. (фиг.2)
д). изключваме ФУ, връщаме джъмпера J2 в нормално положение, сглобяваме ФУ.

2. Проверяваме версията на терминала. Това става от FDinit NAP Configurator. (фиг.3). с команда 144 и параметър 1,63 – връща версия на фирмуер. И команда 144 и параметър 1,54 връща последни две числа на фирмуера. (фиг.4) Ако версията е по стара от юли 2011 задължително се записваме фирмуер (CorrIntTer.hex) и след това (IntTer_BUL_220312_v1.40.28.hex). Първия е корекционен файл, а втория е до версия 1.40.28
фиг.3 и фиг.4
На фиг. 4 показва версия 27 може да работи и така ако има връзка с НАП.
Затова пак проверяваме връзка с НАП фиг.1 и ако няма презаписваме фирмуера до версия 28 (1.40.28).
Прикачени файлове
Проверка версия тремимал последни цифри
Проверка версия тремимал последни цифри
Проверка версия тремимал
Проверка версия тремимал
Смяна фирмуер дънна платка
Смяна фирмуер дънна платка
Проверка връзка с НАП
Проверка връзка с НАП

Потребителски аватар
stoar08
Мнения: 1548
Регистриран: 09-11-2004 08:15
Име: Стоян Арабаджиев
Местоположение: Самоков

Re: Отстраняване проблем с Датекс FP1000KL...

Мнение от stoar08 » 13-02-2013 19:00

По принцип е хубаво да им се осъвременява софтуера, но обикновено "минаваш" и само с reset (местиш j2, подаваш команда за сервизен reset).
Моля ви, като прочетете тема пишете по едно мнение да не ви търся по icq/телефон после ...

Потребителски аватар
paligire
Мнения: 459
Регистриран: 08-11-2004 11:19
Име: Nikola Paligorov
Никола Палигоров
Местоположение: Sofia

Re: Отстраняване проблем с Датекс FP1000KL...

Мнение от paligire » 14-02-2013 11:36

Коя е командата и откъде я даваш?

Потребителски аватар
stoar08
Мнения: 1548
Регистриран: 09-11-2004 08:15
Име: Стоян Арабаджиев
Местоположение: Самоков

Re: Отстраняване проблем с Датекс FP1000KL...

Мнение от stoar08 » 18-02-2013 13:11

80H (128) СЕРВИЗЕН РЕСЕТ НА RAM
Област за данни: Няма данни
Отговор: Няма данни
Командата нулира оперативната памет на принтера. След изпълнението и е необходимо сверяване на
часовника с команда 61, при което се прави RAM ресет запис във фискалната памет със зададените дата
и час.
Командата е разрешена само при поставен сервизен джъмпер.
Във фискалната памет има място за 100 RAM ресет записа.
Подаваш си я като всяка друга команда (по същия начин, по който си проверяваш версия). Преди да ми дадат програматор - така ги оправях (пък след програмиране си се reset-ват самички и без друго ...).
Моля ви, като прочетете тема пишете по едно мнение да не ви търся по icq/телефон после ...

Отговори