Днес пак ми заби сървара и лошите последствия не бяха много големи, но се получи нещо интересно, а именно:
В медицинския модул изчезнаха няколко процедури!!! Аз проверих сметките на гостите и всъшност те бяха там (начислените процедури) и в архив отпечатани документи също присъстваха. Това е добре, но защо изчезнаха от списъка на новия ден? И новите процедури, които се маркират след възстановяването на работата, дойдоха със същите номера като изчезналите? Има ли нещо фатално в случилото се и ще се обърка ли някоя справка?
Въпрос за Service
- alex
- Site Admin
- Мнения: 1556
- Регистриран: 02-11-2004 14:26
- Име: Александър Димитров
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Преполагам че архива се създава бавно и точно през това време са били давани въпросните услуги. Първо е била архивирана папката на сървиза, след това са дедени услугите и след това е архивирана папката на хотела. Затова в едната програма има информация а в другата не. Всички справки се правят от базата на хотелската програма, затова мисля, че нищо важно не се е загубило в този случай.
Само за уточнение не съм възстановявал архив. Просто не се наложи. Всичко си беше наред само в медицината ми се обадиха с този проблем. Аз преценявам дали да възстановявам след като проверя първо складовете т.е. STORE-то и след това другите модули и ако никъде не избива грешка значи всичко е наред. Сашо дай идея как да си проверя мрежата, зашото вече почвам да се изнервям с тази мрежа. Не мога да открия проблема и това започва да ме дразни?
Благодаря предварително.
Благодаря предварително.