Колежката Х пробвала да види как ще са цените на обекта с 250% надценка и дала бутон запис. Е няма връщане назад. Това се бе случило преди доста време (година-две) на наш обект.
Пример2 :
И вчера се случи пак на наш обект „р-т Рейвън” дори колежката Х е обновила и на КАСАта цените. Обажда ми се и казва сервитьорския компютър си е променил цените.
Е и тук МЕМА UNDO.

Може ли да се направи нещо по въпроса, защото:
1. Не можах да обеда колежката, че грешката е нейна и се наложи да ида на обекта СПЕШНО.
2. Разпечатката на промените е много обемна и се пачата 30 мин на принтера, а той е високоскоростен Panasonic
3. Шефката на обекта каза нямали начин да се върнат цените.
Колежката е „ЛАМЕР” и работи със СТОРЕ от един месец.

