Проблеми при сторниране с минус или подобни
Публикувано: 19-01-2018 16:01
Наблюдават се няколко ситуации при които АтонПОС не запомня незаписана продажба, нито я отразява в сторнирани операции:
1. Затваряне с task manager, студен рестарт на компютъра, спиране на тока
2. Маркиране на няколко артикула от даден асортимент, изваждане с минус /без включен диалог за отделен ред/
3. Маркиране на продажба и цялото и изчистване с минус, подобно на т.2
Също така при работа с причина за сторниране, нека със стрелките от клавиатурата да може да се обхождат причините и да се избира с Enter. Към момента трябва да натиснаш 3 пъти TAB, след което може да избереш със стрелките. Ако може да се направи от бутон количество, като натиснат от клавиатурата стрелка надолу да премине към избор на причина, ще е доста по-бързо за работа. А при сторниране на повече артикули от една продажба, след избор на причина за сторниране на първия артикул, автоматично тя да се качи най-горе в списъка или курсора да е позициониран на нея, за да се избегне например на 20 артикула да се избира всеки път причина.
1. Затваряне с task manager, студен рестарт на компютъра, спиране на тока
2. Маркиране на няколко артикула от даден асортимент, изваждане с минус /без включен диалог за отделен ред/
3. Маркиране на продажба и цялото и изчистване с минус, подобно на т.2
Също така при работа с причина за сторниране, нека със стрелките от клавиатурата да може да се обхождат причините и да се избира с Enter. Към момента трябва да натиснаш 3 пъти TAB, след което може да избереш със стрелките. Ако може да се направи от бутон количество, като натиснат от клавиатурата стрелка надолу да премине към избор на причина, ще е доста по-бързо за работа. А при сторниране на повече артикули от една продажба, след избор на причина за сторниране на първия артикул, автоматично тя да се качи най-горе в списъка или курсора да е позициониран на нея, за да се избегне например на 20 артикула да се избира всеки път причина.