хитро ръководстово
хитро ръководстово
хитро ръководстово за работа на конкуренцията "въвеждане в програмата.
http://www.yanaksoft.com/Help_Movie/Hra ... 0stoki.htm
има и некоя друга глезория.
http://www.yanaksoft.com/Help_Movie/Hra ... 0stoki.htm
има и некоя друга глезория.
Tози "АНТОН", така дразни, че не е истина.
Re: хитро ръководстово
Хитро ръководство но направено на много ниско ниво. Особено с тази лепната на Десктопа песен на Тони Стораро
Re: хитро ръководстово
Кое е на ниско ниво, че не те разбрах ръководсвото или софтуера?
Tози "АНТОН", така дразни, че не е истина.
Re: хитро ръководстово
Изчаках няколко дни, но така и не разбрах смисъла на поста!sexn написа:хитро ръководстово за работа на конкуренцията "въвеждане в програмата.
http://www.yanaksoft.com/Help_Movie/Hra ... 0stoki.htm
има и некоя друга глезория.
Преструвай се на умен - мълчи по-често!
Re: хитро ръководстово
Никога не може едно нещо да се хареса от всички.
Темата може да бъде изтрита.
Колкото до смисъла на поста не е мястото във форума да го обяснявам, само ще кажа, че дори и в най-лошия случай бих си направил нова база за по-малко от два месеца.
Темата може да бъде изтрита.
Колкото до смисъла на поста не е мястото във форума да го обяснявам, само ще кажа, че дори и в най-лошия случай бих си направил нова база за по-малко от два месеца.
Tози "АНТОН", така дразни, че не е истина.
Re: хитро ръководстово
И това не разбрах!sexn написа:... само ще кажа, че дори и в най-лошия случай бих си направил нова база за по-малко от два месеца.
Преструвай се на умен - мълчи по-често!
Re: хитро ръководстово
Вече написах, че не му е мястото тук, но щом държите ще си излея мъката.
1. На този етап демо версията на Атон качена на сайта не ми харесва, по точно намерих мн. минуси пред Shop
(аааa, нека да кажа, че като доработка на Shop, съм искал отстраняване на правописна грешка)
2. В раздела на Shop няма вече кой да разглежда темите, а пък да получиш отговор от рода "Атон го може" си е живо щастие.
3. Поне да си бяхте направили труда да рзгледате едно ръководсво (колкото до цените не е задължиелно) на конкуренцията пък тогава отправяйте критики.
Аз видях поне 10 плюса, (пред Shop) само в ръководсвото направно на ниско ниво, не искам да се замислям колко са в продукта ако приемем че е на средно ниво.
Аз обаче ще си направя труда да разгледам и лицензирана версия на Атон, ако работи поне на средно ниво за простия потребител ще се ИЗВИНЯ в тази тема.
1. На този етап демо версията на Атон качена на сайта не ми харесва, по точно намерих мн. минуси пред Shop
(аааa, нека да кажа, че като доработка на Shop, съм искал отстраняване на правописна грешка)
2. В раздела на Shop няма вече кой да разглежда темите, а пък да получиш отговор от рода "Атон го може" си е живо щастие.
3. Поне да си бяхте направили труда да рзгледате едно ръководсво (колкото до цените не е задължиелно) на конкуренцията пък тогава отправяйте критики.
Аз видях поне 10 плюса, (пред Shop) само в ръководсвото направно на ниско ниво, не искам да се замислям колко са в продукта ако приемем че е на средно ниво.
Аз обаче ще си направя труда да разгледам и лицензирана версия на Атон, ако работи поне на средно ниво за простия потребител ще се ИЗВИНЯ в тази тема.
Tози "АНТОН", така дразни, че не е истина.
Re: хитро ръководстово
Доброжелателен потребител би споменал поне малко от "мн.минуси", за да се отстранят или пък да се разяснят. Напълно е възможно да не си видял нещата правилно или пък да са решени по друг начин.sexn написа: 1. На този етап демо версията на Атон качена на сайта не ми харесва, по точно намерих мн. минуси пред Shop
(аааa, нека да кажа, че като доработка на Shop, съм искал отстраняване на правописна грешка)
Темите се разглеждат максимум час след появяването им (разбира се, ако става в "човешко" време). Реагира се своевременно във всички смислени случаи. Малко е нечестно тези претенции да се предявяват точно от този, за който са направени значителни индивидуални дорабтки!sexn написа: 2. В раздела на Shop няма вече кой да разглежда темите, а пък да получиш отговор от рода "Атон го може" си е живо щастие.
Направили сме си мноооого такива и други подобни "трудове" (дори и за незадължителните цени).sexn написа: 3. Поне да си бяхте направили труда да рзгледате едно ръководсво (колкото до цените не е задължиелно) на конкуренцията пък тогава отправяйте критики.
Плюсове?sexn написа: Аз видях поне 10 плюса, (пред Shop) само в ръководсвото направно на ниско ниво, не искам да се замислям колко са в продукта ако приемем че е на средно ниво.
Обобщено: Shop се поддържа своевременно и отговорно така, както е правено вече 10 години. Никой не сме задължили с миграция към "Атон", както и никой не сме задължили с покупката на продуктите ни.
Така и не разбрах смисъла на поста! Може би в него прозира въпроса: "Вижте хората какви ръководства са направили, дали и вие нямате такива?". А няколко мнения по-долу: "Скъп ви е софтуера!". Аз поне така си го разчитам. И отговарям: "Такива" ръководства нямаме и няма да имаме. Ще имаме ръководства, които отиват на сериозни продукти. Относно цените: Цената ни съответства на качествата на продуктите и положения труд за внедряване и поддръжка!
Преструвай се на умен - мълчи по-често!
Re: хитро ръководстово
"Цената ни съответства на качествата на продуктите и положения труд за внедряване и поддръжка!"
ще цитирам така за по лестно
1.тук ли е мястото да обяснявам когато купувах програмата какво ми бе казано "за цените" и тогава и сега цените не са ви били едни от най-евтините въпреки това аз ползвам Shop
2.Поне си помислихте, че мрънкам за цените, моля попитайе вашия предсавител кога при нас е имало проблем с плащането.
3.критиките НЕ са насочени към цените, а към подръжката, в кой век живея, че заради едно сориране на заявка, трябва да я набирам и като доставака
хората са напрвили 5имена за една позиця а ние неможем два кода да използваме.
4.за всяка ли доработка трябва да ви се моля като на господ (никой не са карали да мигрира) само да чака докато му писне и си каже "еми то е ястно трябва да премина в атон колкото и да не ми харесва"
5.Колкото до Индивидуалните проекти ще замълча защото вие трябва най-добре да знаете колко от вашите клиенти познават софуера ви поне на 90 процента.
6.Та хайде да приключим с ръковдсвата защото аз след 3-години работа с Shop още не зная как да си водя успоредно фактурния склад. Ръководството ако вобще има такова го чакам на a.lazarova@abv.bg
ще цитирам така за по лестно
1.тук ли е мястото да обяснявам когато купувах програмата какво ми бе казано "за цените" и тогава и сега цените не са ви били едни от най-евтините въпреки това аз ползвам Shop
2.Поне си помислихте, че мрънкам за цените, моля попитайе вашия предсавител кога при нас е имало проблем с плащането.
3.критиките НЕ са насочени към цените, а към подръжката, в кой век живея, че заради едно сориране на заявка, трябва да я набирам и като доставака
хората са напрвили 5имена за една позиця а ние неможем два кода да използваме.
4.за всяка ли доработка трябва да ви се моля като на господ (никой не са карали да мигрира) само да чака докато му писне и си каже "еми то е ястно трябва да премина в атон колкото и да не ми харесва"
5.Колкото до Индивидуалните проекти ще замълча защото вие трябва най-добре да знаете колко от вашите клиенти познават софуера ви поне на 90 процента.
6.Та хайде да приключим с ръковдсвата защото аз след 3-години работа с Shop още не зная как да си водя успоредно фактурния склад. Ръководството ако вобще има такова го чакам на a.lazarova@abv.bg
Tози "АНТОН", така дразни, че не е истина.
Re: хитро ръководстово
Никой не е споменавал "най-евтините".sexn написа:цените не са ви били едни от най-евтините
Това го приемам като "благодаря" за (пак повтарям) няколкото индивидуални доработки.sexn написа: 4.за всяка ли доработка трябва да ви се моля като на господ (никой не са карали да мигрира) само да чака докато му писне и си каже "еми то е ястно трябва да премина в атон колкото и да не ми харесва"
Колко от нашите клиенти познавате?sexn написа:колко от вашите клиенти познават софуера ви поне на 90 процента.
А пробвахте ли да ползвате възможно най-доброто ръководство: специалист на място?sexn написа:аз след 3-години работа с Shop още не зная как да си водя успоредно фактурния склад.
Преструвай се на умен - мълчи по-често!
Re: хитро ръководстово
Що за въпрос, естествено, че съм пробвал и още на първия въпрос от моя странаkondev написа:А пробвахте ли да ползвате възможно най-доброто ръководство: специалист на място?
1."Защо Shop не отписва наличности от фактурния склад при продажба с фискален бон" се разбра, че воденето на фактурен склад и реален е невъзможно.
2. Как е правилно да се завежда доставка с фактура платена веднага, така че плащането да се приспадне от касова наличност в отчета? Или аз забравих в кой век живея - ще си го сметна с елката.
3. Как е правилно да се заведе доставка с фактура с плащане по късно? т.е при самото плащане след седмица доставчика издава само фискален бон.
След куп подобни въпроси стигнах до извода, че специалиста на място не познава самата програма достатъчно, НЕ ЗАЩОТО Е ТАКА, а защото неможех да повярвам че програма развивана 10год. не може да води успоредно фактурен и реален склад.
Аз мисля в тази тема да спра до тук защото каквото и да направите в Shop ще бъде индивидуално решение, след като разгледам лицензиран Атон ще помисля какво да предприема със софтуера в нашата фирма.
Последна промяна от sexn на 10-09-2008 00:39, променено общо 2 пъти.
Tози "АНТОН", така дразни, че не е истина.
Re: хитро ръководстово
От къде къде отиде темата...Лично аз не виждам нищо смислено от това което се написа до момента. Ако можех бих изтрил тази тема, защото:
1. Не виждам ползата от нея: тя не ще помогне нашия софтуер да стане по-добър в каквато и да е насока, най-вече за Клиента.
2. Това е форум за нашия софтуер и не смятам, че тук е мястото да се обсъжда, който и да е друг подобен софтуер, най-малкото защото не може от някаква си рекламка или ръководство да се правят генерални изводи за това кой е по-добър или пък по-лош, или пък какво може той и какво ние. ВСЕКИ има право на избира и решението за избор на каквото и да било си е НЕГОВО.
3. Не мога да разбера намека с цените и с базата, която ще се изградяла за два месеца...(заплаха ли е или какво...)
4. Прегледах и всичките мнения на sexn и не видях съществено желание за доработка, на което да не е обърнато внимание, вследствие на което да пише в такъв стил.
5. Мога и още много неща да напиша, но те също няма да са от полза за никой от нас, така че спирам до тук, понеже не желая да си губя времето в безсмислени словесни нападки.
Надявам се да не съм обидил някои потребители на форума с по-горното, но не можах да се въздържа и драснах няколко реда...
1. Не виждам ползата от нея: тя не ще помогне нашия софтуер да стане по-добър в каквато и да е насока, най-вече за Клиента.
2. Това е форум за нашия софтуер и не смятам, че тук е мястото да се обсъжда, който и да е друг подобен софтуер, най-малкото защото не може от някаква си рекламка или ръководство да се правят генерални изводи за това кой е по-добър или пък по-лош, или пък какво може той и какво ние. ВСЕКИ има право на избира и решението за избор на каквото и да било си е НЕГОВО.
3. Не мога да разбера намека с цените и с базата, която ще се изградяла за два месеца...(заплаха ли е или какво...)
4. Прегледах и всичките мнения на sexn и не видях съществено желание за доработка, на което да не е обърнато внимание, вследствие на което да пише в такъв стил.
5. Мога и още много неща да напиша, но те също няма да са от полза за никой от нас, така че спирам до тук, понеже не желая да си губя времето в безсмислени словесни нападки.
Надявам се да не съм обидил някои потребители на форума с по-горното, но не можах да се въздържа и драснах няколко реда...
Re: хитро ръководстово
Темата оставих (и ще я оставя още известно време) само защото мисля, че повечето колеги биха искали да си кажат мнението, а и да видят мнението на колегите си.
Преструвай се на умен - мълчи по-често!
Re: хитро ръководстово
Каква дълга тема, от която не хванах централната идея.
Ръководството на Янаксофт "като идея" не е чак толкова отвратително, но аз на клиент упътване не съм давал от както работим с Unrealsoft (поради липса на необходимост).
От всичкия български софтуер, който съм разгледал, мога отговорно да заявя, че Shop е недостижим от към интуитивност и бързина (нищо лично против Aton, но ... )
Цените са цени, поне до колкото аз знам - не сме мутри и не сме били никой.
Фактурен склад не съм ползвал, за него нищо не мога да кажа.
А колкото до клиентите, който познават 90% от софтуера - не са толкова много. Все пак програмата има доволно количество опции, а много хора нямат желание да живеят с повече от тефтер . На всеки, попитал за повече, съм обяснявал (дори и ако минава през трети човек, който е ползвал съответната опция).
ПС А индивидуални доработки и за мен са правени. До сега проблеми и в това отношение не съм имал.
Ръководството на Янаксофт "като идея" не е чак толкова отвратително, но аз на клиент упътване не съм давал от както работим с Unrealsoft (поради липса на необходимост).
От всичкия български софтуер, който съм разгледал, мога отговорно да заявя, че Shop е недостижим от към интуитивност и бързина (нищо лично против Aton, но ... )
Цените са цени, поне до колкото аз знам - не сме мутри и не сме били никой.
Фактурен склад не съм ползвал, за него нищо не мога да кажа.
А колкото до клиентите, който познават 90% от софтуера - не са толкова много. Все пак програмата има доволно количество опции, а много хора нямат желание да живеят с повече от тефтер . На всеки, попитал за повече, съм обяснявал (дори и ако минава през трети човек, който е ползвал съответната опция).
ПС А индивидуални доработки и за мен са правени. До сега проблеми и в това отношение не съм имал.
Моля ви, като прочетете тема пишете по едно мнение да не ви търся по icq/телефон после ...
Re: хитро ръководстово
Бях се зарекъл повече в тази тема да не пиша но няма как да не уважа stoar08 и изкажа благодарности за честните думи
На останалите подмазвачи няма да си правя труда да отговарям
stoar08 написа:Ръководството на Янаксофт "като идея" не е чак толкова отвратително, но аз на клиент упътване не съм давал от както работим с Unrealsoft (поради липса на необходимост).
От всичкия български софтуер, който съм разгледал, мога отговорно да заявя, че Shop е недостижим от към интуитивност и бързина (нищо лично против Aton, но ... )
Фактурен склад не съм ползвал, за него нищо не мога да кажа.
А колкото до клиентите, който познават 90% от софтуера - не са толкова много. Все пак програмата има доволно количество опции, а много хора нямат желание да живеят с повече от тефтер . На всеки, попитал за повече, съм обяснявал (дори и ако минава през трети човек, който е ползвал съответната опция).
ПС А индивидуални доработки и за мен са правени. До сега проблеми и в това отношение не съм имал.
На останалите подмазвачи няма да си правя труда да отговарям
Последна промяна от sexn на 10-09-2008 00:45, променено общо 1 път.
Tози "АНТОН", така дразни, че не е истина.
-
- Мнения: 215
- Регистриран: 08-11-2004 15:37
- Име: Борислава Николова
- Местоположение: Разлог
- Контакти:
Re: хитро ръководстово
Държа и аз да си кажа мнението по тази тема.
Критики сме търпяли и може би ще продължаваме да търпим, но винаги реакцията е била насочена, не към нападки, ами към РЕАЛНО решение за решаването на проблема (макар, че в случая, аз не виждам такъв).
Учудена съм от острия тон на цялата тема, незнам кой стои зад този ник "sexn", но цялата работа ми изглежда ама точно като заяждане. Ако има някакъв казус за разрешаване и представителя на място не може да се справи - ами живеем в 21 век - има телефони и още безброй начини за комуникация с евентуално по - опитни колеги, с чиято помощ този казус ще бъде разрешен. А, ако и така не става, поне моя опит показва, че при разговори с ръководството на фирмата, този по - опитен човек би могъл да дойде и на място, за да се реши проблема.
Винаги, ама винаги, откакто знам и работя с и в тази фирма, съм наблюдавала и продължавам да виждам същото, че се работи само и единствено в ползва на клиента, а не в негов ущърб.
За протокола ще отбележа, че преди да стана служител на Ънриъл, съм била и от другата страна - като клиент. И впечатленията ми винаги са били отлични. Нямам претенции да познавам огромната част от софтуера, предлаган на българския пазар, макар че съм виждала и работила с около 10-тина програми, (ще повторя мнението на "stoar08") - за мен две мнения по въпроса няма - софтуера на ЪнриълСофт (в частност Shop-a) е класове над всичко с което съм работила. Смятам, че няма нужда и да конкретизирам с примери, но ако все пак някой иска да знае, мога и да отделя време и да разказвам за перипетиите, с които аз съм се сблъсквала и с тези, които съм видяла при вече настоящи наши клиенти
Критики сме търпяли и може би ще продължаваме да търпим, но винаги реакцията е била насочена, не към нападки, ами към РЕАЛНО решение за решаването на проблема (макар, че в случая, аз не виждам такъв).
Учудена съм от острия тон на цялата тема, незнам кой стои зад този ник "sexn", но цялата работа ми изглежда ама точно като заяждане. Ако има някакъв казус за разрешаване и представителя на място не може да се справи - ами живеем в 21 век - има телефони и още безброй начини за комуникация с евентуално по - опитни колеги, с чиято помощ този казус ще бъде разрешен. А, ако и така не става, поне моя опит показва, че при разговори с ръководството на фирмата, този по - опитен човек би могъл да дойде и на място, за да се реши проблема.
Винаги, ама винаги, откакто знам и работя с и в тази фирма, съм наблюдавала и продължавам да виждам същото, че се работи само и единствено в ползва на клиента, а не в негов ущърб.
За протокола ще отбележа, че преди да стана служител на Ънриъл, съм била и от другата страна - като клиент. И впечатленията ми винаги са били отлични. Нямам претенции да познавам огромната част от софтуера, предлаган на българския пазар, макар че съм виждала и работила с около 10-тина програми, (ще повторя мнението на "stoar08") - за мен две мнения по въпроса няма - софтуера на ЪнриълСофт (в частност Shop-a) е класове над всичко с което съм работила. Смятам, че няма нужда и да конкретизирам с примери, но ако все пак някой иска да знае, мога и да отделя време и да разказвам за перипетиите, с които аз съм се сблъсквала и с тези, които съм видяла при вече настоящи наши клиенти
Re: хитро ръководстово
Аз ще направя 1 нежно уточнение :
Не казвам, че Unrealsoft са безгрешни (такива няма), но за втори път във форума се опитва да мине "поддържайте го тоя софтуер", което ми е трудно да приема, след като следните неща не са ми се случвали с Unrealsoft :
1 При затруднена или спряна работа на обект да чуя "работния ден приключи" или "ще го гледам в понеделник"
2 Да ми затворят телефон
3 След промяната на законовите изисквания към фактурите да чакам до 06.01 (продавал съм и друг софтуер преди Unrealsoft, искам или не - трябва да го поддържам), след което да сложа SHOP и да наваксам тези 6 дни до 1 сутринта.
4 Да ходя при програмистите и да им пиша управлението на хардуер, който им седи в офиса, заедно с документацията
5 Да прекарам 1 ден на обект, за да се сетят атомните глави, че SQL не им е "вдигнат"
6 Да ми кажат, че "фискалния принтер смята грешно"
7 Да се опитат да ми вземат 200лв за инсталация на принтер
8 Да видя как магазинер носи кутията с вафли, за да маркира само 1 ...
Не съм цитирал фирми, понеже ми изглежда ненужно. Само ще вметна, че до тук са 4.
Колеги са идвали от Варна да нощуват на обект с мен, когато се налага.
Пак ще кажа - не сме безгрешни, но малко фирми в родината предлагат по-добра поддръжка (в интерес на истината не съм се сблъсквал с такива до сега)
Не казвам, че Unrealsoft са безгрешни (такива няма), но за втори път във форума се опитва да мине "поддържайте го тоя софтуер", което ми е трудно да приема, след като следните неща не са ми се случвали с Unrealsoft :
1 При затруднена или спряна работа на обект да чуя "работния ден приключи" или "ще го гледам в понеделник"
2 Да ми затворят телефон
3 След промяната на законовите изисквания към фактурите да чакам до 06.01 (продавал съм и друг софтуер преди Unrealsoft, искам или не - трябва да го поддържам), след което да сложа SHOP и да наваксам тези 6 дни до 1 сутринта.
4 Да ходя при програмистите и да им пиша управлението на хардуер, който им седи в офиса, заедно с документацията
5 Да прекарам 1 ден на обект, за да се сетят атомните глави, че SQL не им е "вдигнат"
6 Да ми кажат, че "фискалния принтер смята грешно"
7 Да се опитат да ми вземат 200лв за инсталация на принтер
8 Да видя как магазинер носи кутията с вафли, за да маркира само 1 ...
Не съм цитирал фирми, понеже ми изглежда ненужно. Само ще вметна, че до тук са 4.
Колеги са идвали от Варна да нощуват на обект с мен, когато се налага.
Пак ще кажа - не сме безгрешни, но малко фирми в родината предлагат по-добра поддръжка (в интерес на истината не съм се сблъсквал с такива до сега)
Моля ви, като прочетете тема пишете по едно мнение да не ви търся по icq/телефон после ...